subota, listopada 10, 2009

RAZNIJELI SU MJESEC!

.



Danas su oko 2 popodne gađali mjesec. Ja sam odmah potom otišao na balkon i pokušao vidjeti Mjesec, ali nije ga bilo. Mislio sam da se ne vidi jer je dan, ali eto; sad je skoro ponoć, a Mjesecu ni traga.. Iako bi sada trebao biti gotovo pun.
Dakle, nema druge.. Raznijeli su Mjesec!
U biti ne znam koje će biti posljedice toga.. Punog Mjeseca više neće biti, niti će nam Mjesec za vedrih noći osvjetljavat put.. Neke ptice će se vjerojatno gubit, ali snaći će se one.
Nestat će i plima i oseka, no kome one uopće trebaju?
Sve u svemu, neš ti.. Mjesec; bilo pa prošlo.
Samo mi nije jasno zašto su ga gađali. Akciju su izveli Ameri, a zna se da oni ne napadaju mjesta gdje nema ljudi. Pa je jedino objašnjenje da su gore bili neki ljudi. Možda Rusi, ko će ga sad znat. Ili Iranci, oni su novi Rusi. Ili Koreanci. Oni sjeverni. Ma uostalom, to sad stvarno nije bitno. Tko god da je bio gore, gore više nije.
Nego, vratimo se na posljedice. Vjerojatno će Hollywood trpit najveću štetu. Do sada im je Mjesec osiguravao romantiku u brojnim scenama, a šta će sad jadni bez romantike.. Snimat visokobuđetne filmove katastrofe?
Ma, kad bolje razmislim, sve mi to izgleda kao neka reklama za novi film katastrofe Rolanda Emerića!
Živio Hollywood!

P.S. dosadna tradicija izbjegavanja slova se nastavlja

2 komentara:

  1. Ti si zabrijao totalno. Bombardirali su ga, to je istina, ima već mjesec i po, i od onda je konstantno mlađak. Mjesec nije nestao, samo je pomlađen. Trajno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rekli bi, to je svojevrsni botoks! A to danas rade u svakom frizeraju......

      Izbriši