petak, rujna 04, 2009

NA KAVI S PREMIJERKOM

Ovo ljeto nekako nisam uspio do Hvara, pa je i propala moja već tradicionalna ljetna kava s predsjednikom. No svratio sam do susjednog otoka, i tamo sa premijerkom dogovorio jutarnji inteview.



Ustao sam se malo ranije da se prošetam gradom, no ispalo je da se nisam morao žuriti jer je premijerka kasnila.

Nije puno kasnila, i odmah mi se počela ispričavati, ne za kašnjenje, već što je došla u poliester spavaćici. Naime, noć prije je malo lumpala i kasno se ustala, a skužila je da će još više kasniti ako krene mamurna tražit pristojnu odjeću.. pa je samo uzela ručnik (i sunčane radi podočnjaka) i izletila van.

Zato je, da se ne osjeća neugodno, zamolila i frendice da tako odjevene izađu u grad.

I prije no što smo sjeli mi se požalila da krizni porezi nisu dovoljno visoki za skori izlazak iz krize. Predložio sam joj da ljetni pdv svaki mjesec iznosi koliko i najviša temperatura u RH prethodni mjesec, a do studenog će već naći neki novi model oporezivanja.


Prijedlog ju je oduševio, no odmah ga je malo izmijenila - da pdv u tekućoj godini iznosi koliko i najviša temperatura u RH prethodne godine (oko 42%, koliko je iznosio dnevni maksimum u Kninu u srpnju dvijeiosme). Složio sam se da je tako pametnije, jer moj model očito ne funkcionira zimi, a prilično je glupo stalno mijenjati zakone..

Još me za kraj zamolila da tu stavim ovu fotografiju, na kojoj kopa temelje za svoju viksu u Postirama na dotičnom otoku. pa nek se vidi da i ona zna potegnut kad je teško..


P.S. naravno, sljedeći post neće sadržavati slovo 'c', isto kao što i ovaj post nema drugo slovo po redu.






Nema komentara:

Objavi komentar