utorak, kolovoza 14, 2012

VELIKA GOSPA



Na telefonskoj sjednici vlade RH danas kasnije popodne odlučeno je da se praznik Velike Gospe seli sa 15.8. na 15.9.

Iz vlade objašnjavaju kako to nisu učinili samo iz razloga da mijenjaju datume koje još uvijek svi znaju, već i iz razloga što su na kolektivnom godišnjem.

'Svake godine se svi vesele tom neradnom danu, još si uzmu i par slobodnih dana pa imaju pravi godišnji. Sve je to divno i krasno, ali, velimo mi, SVIMA, a ne samo njima. Naime, mi smo već na kolektivnom godišnjem pa nam taj neradni dan ne bi ništa značio. Sad kad smo ga prebacili na 15.9., puno je veća šansa da ga iskoristimo. Do onda bi se već trebali vratit s godišnjeg!', objašnjava Čačić.

I Linić se oglasio: 'Javili su mi kolege da si svi masovno uzimaju neradni četvrtak i petak. A država nam je u krizi! E, pa ne ide to tako. Treba radit, a ne jaja ladit!'

Pravo objašnjenje nam je na kraju dao Milanović: 'Do sad smo, u suradnji s HDZom izmijenili sva imena ulica i datume državnih blagdana, ne mogu ni vjerski blagdani ostat pošteđeni. Da ne bi ispalo da to jedini na svijetu radimo, jer, ipak, Gospa nije vezana samo uz HR, pitali smo i talijanskog premijera za blagoslov. Monte od Zotta nam je odgovorio da što se njega tiče može, ali da mora provjerit s papom. Na Monteov mail Paparatzi je odma potvrdno odgovorio. Ovo je veliki uspjeh Hrvatske diplomacije. I sa  Burleskonijem smo jako dobro surađivali, no čini mi se da je sa Monteom suradnja još napredovala.'

Tu sam, na žalost, morao prekinuti premijera, jer nema smisla da on priča i priča, a znam da mi urednik neće objavit duži tekst od ovog.

P.S. 17. post je bez 17. slova abecede.

Nema komentara:

Objavi komentar