srijeda, kolovoza 17, 2011

USTAVNI SUD: TOMO NIJE KRIV!



Jutros nam se javila Jana Omejec, predsjednica Ustavnog suda, s priopćenjem da Tomo Orvatinčić nije kriv za jučerašnju smrt dvoje Talijana!

Kratko je i komentirala odluku: 'S obzirom na skori ulazak naše domovine u EU, suđenje jednom Rvatu za smrt Talijana moglo bi privući dosta pozornosti medija i ostaviti loš dojam Rvacke, pa sam odlučila to u korijenu sasjeći. I ne sviđa mi se pisanje o ovom slučaju te ću svako daljnje komentiranje tretirati kao napad na Sustavni sud te na mene osobno.'

I dalje mi nije jasno zašto se uopće oglasio Ustavni sud (kao ni tko je zatražio ocjenu ustavnosti) o ovom slučaju kad to nije pitanje koje zadire u Ustav, ali me veseli brzina kojom je odluka donesena. Dok se na ocjenu ustavnosti zabrane okupljanja na Markovu trgu čekalo čak 6 godina (te je odluka donešena samo kao preporuka a ne ocjena), na odluku o referendumu o ZOR-u samo 6 dana, ovu odluku je trebalo čekati samo 6 sati! Izgleda da je Ustavni sud ubacio u 5 brzinu!

Manje me veseli Janino pojašnjenje, koje je gotovo identično pojašnjenju ustavnosti zabrane okupljanja na Markovom trgu (i prilično slično odluci o referendumu o ZOR-u), no- u toj brzini donošenja odluka, ne mogu joj zamjeriti pokoji copy-paste.


P.S. Dvanaesti je post očekivano bez 12. slova. I, molim vas, nemojte reći Jani da sam komentirao njen komentar, mogo bi imat problema..

Nema komentara:

Objavi komentar